Menu

piątek, 29 grudnia 2017

Prezent LAST minute - czyli hybrydowy Zestaw Smart Set Premium od NeoNail

Święta, święta i po świętach... Mnóstwo przygotowań, wyczekiwania, a po wszystkim zostaje nam parę centymetrów więcej w pasie. No, i zostają z nami gwiazdkowe prezenty. Te trafione, oraz te trochę mniej udane. Jak co roku, zdarza się niektórym zaliczyć małą wtopę w roli Świętego Mikołaja. Bo to czasu było za mało, bo kolejki były w sklepach, bo nie wiadomo było co kupić bliskiej osobie... Dziś (wybaczcie bezpośredniość, ale głównie panom) podsuwam pomysł na odkupienie gwiazdkowego gapiostwa, gwarantuję że każda kobietka ucieszyłaby się z takiego spóźnionego prezentu! 

Czas po świętach, a przed sylwestrem jest okresem równie pracowitym dla pracowników galerii, co w gorączce przedświątecznej. Pierwszym powodem są wyprzedaże zgromadzonego na święta towaru, drugi powód tłoków do kas sklepowych to wielkie zwroty nieudanych podarunków.

Planując zakup prezentu po świętach, a wiem że wielu osobom tak się zdarza, warto postawić na sprawdzone rozwiązanie. Idealny prezent dla każdej mamy, babci, siostry czy dziewczyny to samowystarczalny zestaw Smart Set Premium od Neonail. Komplet zawiera wszystko co niezbędne, aby wystartować w świecie manicure hybrydowego. Do tego jest pięknie zapakowany w elegancki biały karton, który może posłużyć za wygodny sposób przechowywania wszystkich akcesoriów. Po rozpakowaniu kartonik komfortowo otwiera się do góry.


Komplet zawiera:
  • 5 buteleczek lakierów hybrydowych o pojemności 3ml 
Thistle 3212-3 
Silver Grey 3783-3
Silky Nude 4676-3
Rosy Memory 3751-3
Forever Calm 3647-3


Odcienie lakierów zostały bardzo starannie dobrane, świetnie sprawdzą się do każdej okazji. Klasyczny beż, skandynawskie odcienie szarości, elegancki wiśniowy róż i słodki baby pink... Jak dla mnie w sam raz! Idealne na start, dobrze zestawione, aby wygodnie łączyć je razem w zwariowane kombinacje i wzory. Głębię kolorów oraz łatwy i wygodny sposób aplikacji dzięki małemu pędzelkowi, docenią zarówno hybrydo-początkujące jak i zawodowe hybrydo-maniaczki. Wystarczą dwie cienkie warstwy na całkowite pokrycie płytki paznokcia kolorem, którym z powodzeniem możemy cieszyć się przez minimum dwa tygodnie. 

Muszę zaznaczyć, że 3ml buteleczki są miniaturkami klasycznych 6ml, a jak wiadomo miniaturki jakichkolwiek kosmetyków zawsze prezentują się przesłodko! ;)


Jak już wspomniałam w zestawie zastaniemy komplet akcesoriów niezbędny do wykonania krok po kroku całego zabiegu manicure hybrydowego. Nie mogło więc zabraknąć bazy oraz topu. Te z NeoNail bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Nie po raz pierwszy mam styczność z lakierami hybrydowymi, przez ostatnie 3 lata samodzielnie robiłam hybrydy, zazwyczaj używając lakierów marki Semilac. Niestety od dłuższego czasu po każdej aplikacji zmagałam się z ostrą reakcją alergiczną na Semilac'ki, po NeoNail prawie nie zauważyłam po niej śladu. To dla mnie ogromny plus, więc śmiało mogę polecić je osobom z bardziej wrażliwą skórą. 



Profesjonalna lampa LED prezentuje się nienagannie i błyskawicznie utwardza lakier, wystarczy zaledwie 30 sekund. Jest znacznie szersza niż moja poprzednia lampa, dzięki czemu wygodniej się z niej korzysta, bez ryzyka dotknięcia lepkim lakierem wnętrza urządzenia. Posiada sensor ruchu, który aktywuje pracę lampy po włożeniu dłoni, wyświetlacz rozpoczyna wtedy pracę stopera i bez dodatkowych przycisków możemy dokładnie kontrolować czas naświetlania. 


Jak widzicie limitowana seria kompletu prezentuje się niezwykle obiecująco. Zachęcam do bliższego zapoznania się z zestawem na www.neonail.pl, ja jestem z niego bardzo zadowolona. Wasza bliska osoba, którą postanowicie nim obdarować na pewno też będzie! Zestaw Smart Set Premium kosztuje 199 zł, przez co rozchodzi się jak ciepłe bułeczki. Cena regularna samej lampy LED to 179 zł. Sama czekałam bardzo długo, aż znów pojawi się w internetowej ofercie NeoNail, ale można też go dorwać na stoiskach stacjonarnych.

Serdecznie życzę Wam takiego Gwiazdora, mój w tym roku bardzo się postarał i dziękuję mu z całego serducha! ♥

Do następnego, buziaki






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz