Menu

czwartek, 7 grudnia 2017

Home Sweet Home - powracam w nowym stylu 馃彔

Przyznam szczerze, 偶e ostatnio stroni艂am od wizyt na w艂asnym blogu, chocia偶 z przegl膮dem wpis贸w u innych by艂am wci膮偶 na bie偶膮co. Ci臋偶ko by艂o mi si臋 zebra膰 do kupy po ostatniej przeprowadzce. Pomys艂贸w na nowe wpisy i temat贸w, tym razem zwi膮zanych z domem ostatnio narodzi艂o mi si臋 ca艂kiem sporo, ale m臋czy艂a mnie my艣l 偶e w kopiach roboczych czeka艂o mn贸stwo niedoko艅czonych urodowych post贸w, kt贸re ju偶 dawno temu powinny by膰 opublikowane. I to w艂a艣nie przez te zalegaj膮ce wpisy tak ci臋偶ko by艂o mi si臋 prze艂ama膰 do rozpocz臋cia kolejnego postu, o zmianach jakie postanowi艂am wprowadzi膰.


Dalej zamierzam prowadzi膰 rubryk臋 urodow膮, o ile cz臋stotliwo艣膰 moich publikacji mo偶na nazwa膰 prowadzeniem czegokolwiek ;) oraz wci膮偶 b臋d臋 malowa膰 i tworzy膰 makeupy, bo siedz臋 w tym po uszy, uwielbiam swoj膮 pasj臋 i poniek膮d prac臋, pragn臋 dalej rozwija膰 si臋 w tej dziedzinie... Ale, chc臋 r贸wnie偶 poszerzy膰 tematyk臋 bloga o wyst贸j wn臋trz, inspiracje zwi膮zane z dekorowaniem i dodatkami do pomieszcze艅. 呕yj臋 teraz urz膮dzaniem swojego mieszkanka! :) To w艂a艣nie dlatego wszystkie plany i przedsi臋wzi臋cia posz艂y na dalszy plan.Wyszukuj臋 ciekawe pomys艂y, mo偶liwo艣ci, powolutku wprowadzam je u siebie i chcia艂abym m贸c si臋 tym dzieli膰, konsultowa膰 i m贸c dyskutowa膰 z Wami. 


Mam nadziej臋, ze kogo艣 zainteresuje taka forma publikacji. Jestem podekscytowana i ju偶 dzia艂am w temacie fajnych, nowych zdj臋膰 z moich wn臋trz, kt贸re powolutku zaczynaj膮 przypomina膰 normalne pokoje. Zaczynali艣my od zera i pustostanu w pomieszczeniach, a przy odrobinie pomys艂u mamy ju偶 zarysy tego jak co ma wygl膮da膰. 


Na wst臋pie mog臋 si臋 pochwali膰, 偶e spe艂ni艂am swoje ma艂e marzenie i doczeka艂am si臋 mojego makeup room. ♥ Od zawsze chcia艂am mie膰 mini studio makija偶u, a 偶e po rych艂ym przeniesieniu wszystkich naszych rzeczy musia艂am gdzie艣 pomie艣ci膰 toaletk臋 i wszystkie kosmetyki, z ma艂ego pokoju uda艂o mi si臋 zrobi膰 sw贸j k膮cik. Jeszcze nie wszystko stoi tak jak bym tego sobie 偶yczy艂a, ale z czasem b臋dzie to zapewne najcz臋艣ciej fotografowane pomieszczenie w domu.

Stay tuned for more
Buziaki







Brak komentarzy :

Prze艣lij komentarz